Hindi Sex Story Hello dosto mera name lucky hai me Gurgaon se hu or ye kahani meri or meri wife ki hai. Jab hamne phli bar threesome kiya. Meri wife ka name chanchal hai rang bilkul gora hai 36 k boobs hai or 38 ki gand 22 saal umar hai meri wife ki. To story par ata hu baat tab ki jab me phli bar lockdown laga tha. Lockdown Threesome Sex
Tab meri wife apni maa k ghar gai thi or mujhe bht shuk hai group sex story pdne ka. Fir mere dimag me idia aya ku na apni wife k sath threesome kiya jaye. To fir me apni wife ko btane laga ki.
Me- babu hum ek bar kuch alag try kare.
Wife – kya matalb?
Me – ku na hum ek bar group sex kare.
Wife – matalb?
Me – matlb me tum or ek banda or hoga to hum dono milk tumne chodege.
Wife – ni tum pagal ho gaye ho me kisi or k sath bilkul bi ni mar jaungi par esa kabi ni karungi.
Me- are babu me tumare wahi par rahunga or vese bi kisi ko pta ni chalega.
Wife – ni mujhe ni krna bs ab is bare me baat mat krna.
Me – yr mera man hai ek bar hi karege bs vo hotel me jayege ghar par thodi karege mere liye itna bi ni kr skti.
Wife – yr tum smjh ni rahe ho agr kisi ko pta chal Gaya na to kitni badnami hogi kahi bi muh dikhane k layak ni rahege.
Me – kisi ko kuch bi pta ni chalega me jo admi bulaunga vo kahi bahar se bulaunga or hum hotel chalege apne ghar par ni karege.
Wife – fir bi yr smjho thoda sa.
Me – kya smjhu me bol raha hu na kisi ko pta ni chalega or tumhe mere upr bharosa ni hai.
Wife – bharosa to hai par mujhe yahi dar lag raha hai ki kahi kisi ko pta chal gya to Kya hoga.
Me – ni pta chalega ek bar bharosa rakho bs.
Wife – thik hai me sochungi is bare me.
Me – ha plz babu mera bht man hai or vese bi jb tumari choot me 2 lund jayege ek sath to kitna maza ayega socho jara. Aur tumari choot jb tk tum bologi tb tak chatega or tumara sara pani piyega.
Wife – acha sub kuch karega jo me bolungi vo.
Me – ha.
Wife – ok me soch k bataungi.
Me – ok.
Udar me ek punjab k bnde se baat kr raha tha threesome k liye mene usko bola ki me tumhe raat ko fon kar dunga to tum din tak ajaoge. Us bande ka name Rohan tha or uski umar 28 saal thi.
Wo bi married tha to vo apni wife ko sath me laya tha usne bola tha ki agr swap krna ho to vo bi kr lenge ku ki uski wife ready thi phle se. Aese hi kuch din beet gaye fir 4 din baad meri wife ne mere se raat me usko chod te time pucha mene to boli sub kuch safe to rahega na.
Mene bola ha babu to fir usne ek sart rkhi mene pucha kya to vo boli ki me choosungi ni bs. Mene bola thik hai mt chusna to. Fir boli meri wife thik hai kb chalege mene bola us bande k ane k baad.
Fir mene rohan ko bataya to rohan dusre din agya Gurgaon fir hum dono ready hoker hotel gaye. Mene apna room alag se book kiya tha fir hotel pahoch k.
Me – babu tum ready to ho na.
Wife – ha par thoda dar lag raha hai khi kuch gadwad na hojaye.
Me – kuch ni hoga trust me.
Wife – ok.
Me – me rohan ko call karta hu or bulata hu.
Wife – ok.
Me – hello rohan bhai.
Rohan – ha g.
Me – room me ajao.
Rohan- ok.
Or fir rohan bhai room me agya thod der baad or sath me uski wife bi aai.
Me – hello bhai g.
Rohan – hello g.
Fir mene rohan ko apni wife se milvaya or fir rohan bola meri wife se ki Kya me apko touch kr skta hu. To meri wife ne meri taraf dekha or mere se pucha mene ha bol diya. To rohan me usko gale se lagaya or uske gaal par kiss kiya.
To meri wife thoda gabra gai or ek dar gai or piche hatne lagi to mene pucha kya hua. To boli ki kuch ni bs dar lag raha hai. To mene bola kiska vo boli kuch ni or fir wife me pta ni kaha se itni himmat agai ki usne khud rohan ko gale lagaya or usko lips par kiss bi kiya. “Lockdown Threesome Sex”
Aur fir mene rohan se pucha ki apki wife yahi rahegi ya jyegi to usne bola ki ye baad me ayegi. Mene bola ok fir rohan ki wife waha se apne room me chali gai. Aur fir mene apne room ko lock kiya.
Aur fir meri wife or rohan jo ki kiss kr rahe the to me apni wife k piche se jake boobs dabane laga or usko piche kiss krne laga. Aise hi dhire dhire krk ek ek kapde chanchal k mene or rohan ne utare.
Fir hum dono ne apne kapde utare or fir meri wife bed par let gai apni per fela k or fir me usko lips par kiss krne laga or rohan uski choot chatne laga. Aise kafi der tak hum chuma chati krte rahe.
Fir phle rohan ne apna lund meri wife ki choot me dala uske par chad par or usko chodne laga. Aur me uske lips or boobs ko pine laga fir thodi der baad meri wife mere upr aai tb mene uski choot me apna lund dala.
Uske baad piche se rohan ne bi choot me apna lund daal diya jiski wajha se meri wife ko bht dard hone laga. Par usne ek bi bar ni bola ki bahar nikalo lund or fir hum dono mil k usko chodne lage.
Aur meri wife ko bht maza ane laga ese ki kareeb 30 minutes ki chudai hui meri wife ki or fir uske baad humne apne kpde phne or wahi par beth gye. Par rohan to meri wife k pass hi betha raha or uske boobs upr se hi dabata raha.
Uske baad rohan ki wife aai room me fir mene rohan ki wfe ko apne upr gira k bed par usko kiss krne laga. Aise hi thodi der baad hum sub thik huye or fir jane lge. Tabi rohan ki wife boli ki ek choot ko 2 lund mil agye or mujhe ek bi ni. “Lockdown Threesome Sex”
Fir hum ruko or fir rohan ki wife k sath hamne threesome kiya or meri wife rohan k room me chali gai thi. Uske baad hum sham ko apne ghar agaye uske baad jb raat ko apni wife se pucha ki kesa laga.
To Wife – bohat maza aya mera to man kr raha tha ki ek bar or karu par hum late ho rahe the.
Me- mene bola tha ki maza ayega.
Wife – ha bht aya thank you agr tum ni hote to mujhe kbi bi ehasas ni hota ki 2 lund se kitna maza ata hai.
Me – acha to hum fir kb chale.
Wife – abi ni kuch dino baad jb me bolungi tb.
Me – ok babu.
Aur fir mene ek bar chudai ki uski or fir hum so gaye To dosto kesi lagi meri or mer wife ki sex life mujhe mail krk jaroor bataye or kisi ko agr threesome krna ha apni wife k sath to mujhse contact kare or bhabiya bi mujhe mail kr skti hai mera mail id hai [email protected] plz ping on gmail.
Ogrywam sie tu jakies kilku miesiecy i prawde mowiac zostalem przez to, jak schodza wyplaty. Wczesniej mialem konta w dwoch innych miejscach, gdzie weryfikacja ciagnela sie w nieskonczonosc. W tym przypadku pierwsza wyplata wpadl w okolicach 7 godzin na portfel Skrill, drugi podobnie.
Gier jest sporo — jakies 2500 tytulow, przewaznie Pragmatic Play, NetEnt, Play’n GO. Najczesciej odpalam w Gates of Olympus, czasem Sweet Bonanza, ale od miesiaca mecze automaty Yggdrasila. Sekcja live to Evolution — krupierzy mowia po angielsku, polskiego stolu nie znalazlem, na Crazy Time zawsze ktos siedzi.
Powitalny pakiet to jakies 100% do 2000 zl ze spinami, wymagany obrot to x35 — czyli standard, nic rewelacyjnego. Free spiny wpadaja po 20 dziennie, co mi sie srednio podoba. Na start dali tez male no deposit, ale bardziej na pobawienie sie. Zestawialem to z zestawieniem na wyplacalne kasyna przed rejestracja — duzo mi to dalo.
Zakladanie konta poszla szybko, minimalny depozyt 40 zl. BLIK jest i dziala, karty, portfele, no i Bitcoin dla chetnych. Pod tym wzgledem niezle w porownaniu z innymi.
Minusy? Obsluga czasem odpisuje 15 minut, i pierwsza linia to bot. Weryfikacja dokumentow zajela dobe — w porzadku, tylko lepiej ogarnac to na starcie. Licencja curacao, wiec nie oczekuj MGA. Aplikacji brak, ale strona z telefonu chodzi normalnie.
Klikam tu jakies czterech miesiecy, przewaznie jak mam wolne pol godziny, wiec w miare moge powiedziec od siebie. Wszedlem tam z polecenia kumpla, bo chcialem znalezc kasyna z sensownym livem, a nie kolejnej sieczki z dziesiecioma grami.
Gier jest duzo — z tego co widziec jakies 6 tysiecy pozycji, no ale realnie i tak siedze na tych samych kilku. Pragmatic dowozi Sweet Bonanze i Gates of Olympus, jest Book of Dead od Play’n GO, kilka tytulow NetEnt, Betsoft, plus Big Time Gaming jak ktos lubi megaways. Sekcja live to w wiekszosci Evolution — normalni krupierzy, Crazy Time dziala bez zacinki na komorce tez.
Bonus powitalny nie jest zly: 100% do jakichs 1500 zl plus 150 free spinow, bywa tez drobny bonus bez depozytu. Tylko uwazajcie na obrot — 40x to nie jest spacerek, za pierwszym razem nie wyrobilem. Biezace oferty sa zebrane na 888starz online przed rejestracja.
Rejestracja zajela mi minute, minimalna wplata jest niska, kolo 20 zl. Robie przelewy Skrillem — kasa na e-portfel przyszla w niecale pol godziny, karta troche wolniej, dzien-dwa. Krypto tez jest, ale tego nie testowalem.
To co mnie wkurzylo: weryfikacja. Poprosili o dokumenty przy pierwszym cashoucie i zeszlo prawie dobe. Support odpowiada po polsku z lekkim opoznieniem, curacao — wiec podatek i sprawy formalne rozliczacie sami. Apka na iOS chodzi szybciej niz przegladarka, choc nie ma jej w sklepie. Tak w skrocie — dalej tam klikam, ale bez euforii.
Klikam tu jakies paru miesiecy, przewaznie na telefonie w autobusie, wiec moge cos dorzucic od siebie. Wszedlem tam z polecenia kumpla, bo szukalem czegos z Aviatorem, a nie klona tych wszystkich stron.
Automatow jest duzo — z tego co widziec jakies 6 tys. pozycji, chociaz w praktyce i tak wracam do tych samych kilku. Pragmatic Play ma tu Gates of Olympus i Sweet Bonanze, jest Play’n GO z Book of Dead, troche tytulow NetEnt, Betsoft, do tego Big Time Gaming jak ktos lubi megaways. Sekcja live to w wiekszosci Evolution — zywi krupierzy, Crazy Time chodzi plynnie nawet na slabszym necie.
Powitalny pakiet wyglada przyzwoicie: do ok. 1500 zl od pierwszej wplaty + 150 free spinow, bywa tez drobny bonus bez depozytu. Tyle ze obrot — 40x to nie jest spacerek, za pierwszym razem nie wyrobilem. Biezace oferty sprawdzam na 888starz регистрация przed rejestracja.
Zakladanie konta trwa minute, min. depozyt to bodajze 20 zl. Wplacam Visa/Mastercard — kasa na Neteller byla u mnie tego samego dnia, na karte czekalem dwa dni. BTC tez obsluguja, choc nie probowalem.
To co mnie denerwuje: KYC. Kazali wyslac dowod dopiero przy pierwszej wyplacie i czekalem prawie dobe. Czat odpowiada po polsku ale nie zawsze od razu, curacao — wiec podatek i sprawy formalne sami wiecie jak jest. Apka na iOS dziala lepiej niz strona, tyle ze trzeba ja sciagac z ich strony. Tak w skrocie — dalej tam klikam, ale bez euforii.
Gram tu od jakichs czterech miesiecy, wiec moge juz podzielic sie wrazeniami. Wpadlem tu z polecenia kumpla, bo mnie juz zmeczyly starych miejscowek gdzie wyplaty ciagnely sie tydzien. Zakladanie konta to jakies trzy minuty — standard, mail plus haslo, no i wybor PLN. Depozyt minimalny wynosi okolo 90 zl, co jest ok.
Slotow jest naprawde sporo — jakies 3500 tytulow, przynajmniej tak podaja. Najczesciej odpalam Pragmatic Play, klasyka czyli Gates of Olympus i Sweet Bonanza to moje ulubione. Znajdziesz tez Play’n GO z Book of Dead, NetEnt, kilka tytulow Yggdrasil, a do tego Big Time Gaming dla fanow megaways. Live to dzialka Evolution i to widac, Crazy Time i Lightning Roulette to u mnie standard.
Co do bonusow — bonus na start to doplata 100% i darmowe spiny do tego, z wagerem x40, wiec bez cudow. Widzialem tez oferte typu 50 FS na Diamond Jungle za sama rejestracje — u mnie zadzialalo, ale trzeba bylo wklepac kod przy zakladaniu konta. Aktualne kody i warunki znajdziesz w bruce bet kod promocyjny bez depozytu zanim sie zarejestrujesz.
Wyplaty ida najszybciej przez e-portfele. Na Skrilla mialem w 4 godziny, karta Visa/Mastercard to juz dwa dni robocze. Jedno mnie zirytowalo: weryfikacja dokumentow ciagnela sie dwa dni, a konsultant na czacie odpisywal szablonami. Pomoc dostepna non stop, niby po polsku, choc czasem jezyk troche kanciasty.
Z komorki odpalam przez przegladarke — dedykowanej aplikacji nie ma i szczerze nie brakuje mi jej, dziala plynnie nawet na slabszym sprzecie. Licencja Curacao, wiec bez polskiej rejestracji, kazdy musi sam ocenic czy mu to pasuje. Ogolnie bruce bet opinie sa calkiem niezle, ale nie jest to miejsce idealne. Ktos jeszcze tu gra? Dajcie znac.
мелбет депозит элсом http://melbet55159.shop/
Gram tu z pieciu miechow, mysle ze moge sie wypowiedziec. Wpadlem tu z polecenia kumpla, bo znudzily mi sie kilku innych stron z ciaglymi problemami z wyplatami. Rejestracja zajela jakies trzy minuty — mail, haslo, waluta PLN i tyle. Minimalna wplata jest ustawione na 90 zl, co jest ok.
Gier jest masa — gdzies kolo 3000 pozycji, nie liczylem dokladnie. Najczesciej odpalam Pragmatic Play, Sweet Bonanza i Gates of Olympus to takie moje stale pozycje. Maja tez Play’n GO — Book of Dead oczywiscie jest, NetEnt, Betsoft i Yggdrasil, a do tego Big Time Gaming jak ktos lubi megawaysy. Live to dzialka Evolution — krupierzy realni, stoly po polsku tez sie trafiaja, Crazy Time potrafi wciagnac na godziny.
Jesli chodzi o promocje — pakiet powitalny daje 100% depozytu i setke spinow, ale uwaga na obrot. Jest tez opcja bez wplaty — dziala, tylko limit wyplaty z tego jest niski. Liste bonusow znajdziesz w budda bruce bet jesli chcesz porownac.
Z wyplatami ida od kilku godzin do doby. Neteller to jakies 3-6 godzin, przelewem karta czekalem prawie dwa dni. Tu jednak minus: weryfikacja konta zajela mi prawie tydzien, a support odpowiadal dosc sucho. Support jest 24/7, niby po polsku, choc czasem jezyk troche kanciasty.
Mobilnie gram najczesciej — osobnej apki nie potrzeba, wszystko sie skaluje normalnie. Licencja Curacao, standard w tej branzy, ale warto wiedziec. Moje bruce bet opinie wypadaja na plus, ale nie jest to miejsce idealne. Jak u Was z wyplatami? Ciekawy jestem.
Siedze na tym od czterech miesiecy i nie ukrywam, ze zostalem przez to, jak schodza wyplaty. Wczesniej siedzialem na dwoch innych budach, gdzie kasa potrafila wisiec po tydzien. Tu pierwsza wyplata wpadl w niecale 6 godzin na Skrilla, drugi mniej wiecej tak samo.
Wybor gier duzy — w okolicach 2800 slotow, przewaznie Pragmatic, Play’n GO i NetEnt. Ja siedze w Gates of Olympus, czasem Sweet Bonanza, choc od miesiaca mecze tytuly od Big Time Gaming. Sekcja live to Evolution — stoly po polsku owszem sa, ale wieczorami zapchane, na Crazy Time zawsze ktos siedzi.
Bonus powitalny to jakies 100% do 2000 zl ze spinami, wymagany obrot to x35 — normalka jak wszedzie. Spiny leca po 20 dziennie, co mnie lekko wkurzalo. Jakis no deposit tez sie trafil, ale grosze. Porownywalem sobie warunki z lista na wyplacalne kasyna w polsce przed rejestracja — sporo mi to ulatwilo.
Zapis zajela 3 minuty, min. wplata to 40 zl. BLIK jest i dziala, karty, portfele, no i Bitcoin dla chetnych. Tu akurat plus jak na to, co dostepne jest w Polsce.
Czepiam sie? Obsluga czasem odpisuje 15 minut, zanim zlapiesz czlowieka, gadasz z botem. Weryfikacja dokumentow trwala jeden dzien — w porzadku, tylko lepiej ogarnac to na starcie. Licencja z Curacao, wiec nie oczekuj MGA. Nie ma appki, ale przez przegladarke na Androidzie smiga.
Siedze na tym z paru miesiecy, przewaznie wieczorami po pracy, wiec w miare moge powiedziec od siebie. Zapisalem sie po jakims watku na forum, bo chcialem znalezc miejsca gdzie jest crash i normalne sloty, a nie klona tych wszystkich stron.
Gier jest masa — z tego co widziec jakies 6 tysiecy pozycji, choc realnie i tak krece trzech-czterech tytulach. Pragmatic dowozi Gates of Olympus i Sweet Bonanze, sa tez Play’n GO z Book of Dead, troche tytulow NetEnt, Yggdrasil, plus Big Time Gaming jak ktos lubi megaways. Sekcja live to w wiekszosci Evolution — zywi krupierzy, Crazy Time chodzi plynnie nawet na slabszym necie.
Bonus powitalny jest ok: 100% do jakichs 1500 zl + 150 free spinow, bywa tez cos bez depozytu na 50 obrotow. Tyle ze obrot — x40 potrafi zjesc caly bonus, ja za pierwszym razem nie wyrobilem. Biezace oferty sa zebrane na 888starz token bo sie zmieniaja co miesiac.
Rejestracja zajela mi dwie minuty, minimalna wplata jest niska, kolo 20 zl. Wplacam Skrillem — kasa na Neteller przyszla w niecale pol godziny, na karte czekalem dwa dni. Krypto tez jest, choc nie probowalem.
Jedyne co mnie zirytowalo: weryfikacja. Kazali wyslac dowod przy pierwszym cashoucie i zeszlo prawie dobe. Czat odpowiada po polsku ale nie zawsze od razu, licencja to Curacao — wiec podatek i sprawy formalne to juz wasza dzialka. Aplikacja na iOS chodzi szybciej niz przegladarka, tyle ze nie ma jej w sklepie. Ogolnie — gram dalej, ale bez euforii.
Ogrywam sie tu jakies czterech miesiecy i szczerze mowiac zostalem glownie dla kasy. Wczesniej latalem po roznych stronach, gdzie przelew potrafil wisiec tydzien. Tu pierwszy cashout poszedl w niecale 6 godzin na portfel Skrill, drugi mniej wiecej tak samo.
Wybor gier duzy — ponad 3000 tytulow, przewaznie Pragmatic z Play’n GO plus troche NetEnta. Ja siedze w Book of Dead i Gates of Olympus, ale od miesiaca mecze automaty Yggdrasila. Sekcja live to Evolution — stoly po polsku owszem sa, ale wieczorami zapchane, Crazy Time zawsze pelne.
Start to 100% do 2000 zl plus 100 spinow, obrot x35 — normalka jak wszedzie. Spiny leca po 20 dziennie, co mnie lekko wkurzalo. Jakis no deposit tez sie trafil, ale grosze. Zestawialem to z zestawieniem na najlepiej wyplacalne kasyna online przed rejestracja — duzo mi to dalo.
Zapis to doslownie 2 minuty, minimalny depozyt 40 zl. Jest BLIK, obsluguja Vise, Mastercard, e-portfele, mozna tez Bitcoinem. Pod tym wzgledem niezle w porownaniu z innymi.
Co mi przeszkadza? Support w nocy odpowiada wolno, zanim zlapiesz czlowieka, gadasz z botem. KYC zajela dobe — ok, ale uprzedzam, bo trzeba to zrobic przed pierwsza wyplata. Licencja z Curacao, wiec bez cudow. Aplikacji brak, ale przez przegladarke na Androidzie smiga.
Klikam tu od jakichs trzech miesiecy, przewaznie wieczorami po pracy, wiec chyba moge powiedziec od siebie. Zapisalem sie przez znajomego, bo szukalem kasyna z sensownym livem, a nie klona tych wszystkich stron.
Automatow jest masa — z tego co widziec kolo 5 tys. pozycji, chociaz szczerze i tak wracam do trzech-czterech tytulach. Pragmatic ma tu Gates of Olympus i Sweet Bonanze, jest Book of Dead od Play’n GO, troche tytulow NetEnt, Betsoft, plus Big Time Gaming jak ktos lubi megaways. Sekcja live to w wiekszosci Evolution — zywi krupierzy, Crazy Time i ruletki laduje sie szybko na komorce tez.
Bonus powitalny jest ok: 100% do jakichs 1500 zl plus 150 free spinow, widzialem tez drobny bonus bez depozytu. Tyle ze wymagany obrot — x40 potrafi zjesc caly bonus, ja za pierwszym razem nie wyrobilem. Biezace oferty sprawdzam na 888starz for ios zanim wplace.
Rejestracja to jakies minute, minimalna wplata to bodajze 20 zl. Robie przelewy Skrillem — kasa na Neteller byla u mnie tego samego dnia, karta troche wolniej, dzien-dwa. Krypto tez jest, choc nie probowalem.
Jedyne co mnie zirytowalo: weryfikacja. Kazali wyslac dowod przy pierwszym cashoucie i czekalem prawie dobe. Support po polsku ale nie zawsze od razu, curacao — kwestia legalnosci w PL sami wiecie jak jest. Apka na iOS chodzi lepiej niz strona, tyle ze nie ma jej w sklepie. Ogolnie — dalej tam klikam, bez fajerwerkow.
Gram na tym kasynie od jakichs pieciu miechow, wiec moge juz cos sensownego napisac. Wpadlem tu z polecenia kumpla, bo mnie juz zmeczyly kilku innych stron z ciaglymi problemami z wyplatami. Rejestracja zajela doslownie dwie minuty — standard, mail plus haslo, no i wybor PLN. Minimalna wplata jest ustawione na 90 zl, w porzadku jak na polskie realia.
Gier jest masa — w okolicach 3500 pozycji, nie liczylem dokladnie. Ja lece przede wszystkim w Pragmatic Play, Gates of Olympus i Sweet Bonanza to moje codzienne. Jest tez Play’n GO — Book of Dead oczywiscie jest, NetEnt, kilka tytulow Yggdrasil, plus Big Time Gaming jak ktos lubi megawaysy. Live to dzialka Evolution i to jest chyba najmocniejsza czesc, Crazy Time czasem odpalam wieczorem dla zabawy.
Temat bonusow — pakiet powitalny daje 100% depozytu i setke spinow, z wagerem x40, wiec bez cudow. Widzialem tez oferte typu 50 FS na Diamond Jungle za sama rejestracje — dziala, tylko limit wyplaty z tego jest niski. Swieze kody promocyjne najlepiej zobaczyc na bruce bet no deposit bonus code zanim sie zarejestrujesz.
Z wyplatami u mnie schodzily najszybciej przez e-portfele. Na Skrilla mialem w 4 godziny, krypto tez jest, BTC schodzi szybko. I tu mala lyzka dziegciu: KYC trwala dwa dni, choc w koncu wszystko przeszlo bez problemu. Pomoc dostepna non stop, po polsku, ale czasem widac ze to tlumaczenie.
Z komorki gram najczesciej — strona mobilna smiga bez zarzutu, dziala plynnie nawet na slabszym sprzecie. Licencja Curacao, wiec bez polskiej rejestracji, kazdy musi sam ocenic czy mu to pasuje. Moje bruce bet opinie mam raczej pozytywne, z zastrzezeniami do weryfikacji. Macie podobne doswiadczenia? Dajcie znac.
Gram tu z pieciu miechow, to chyba moge sie wypowiedziec. Znalazlem to przez jakis ranking, sam juz nie pamietam ktory, bo znudzily mi sie dwoch poprzednich kasyn gdzie wyplaty ciagnely sie tydzien. Konto zalozylem w moze piec minut — standard, mail plus haslo, no i wybor PLN. Minimum na start jest ustawione na 100 zl, co jest ok.
Gier jest masa — gdzies kolo 2500 pozycji, nie liczylem dokladnie. Siedze glownie na Pragmatic Play, klasyka czyli Gates of Olympus i Sweet Bonanza to moje codzienne. Jest tez Play’n GO — Book of Dead oczywiscie jest, NetEnt, Betsoft i Yggdrasil, a do tego Big Time Gaming jak ktos lubi megawaysy. Sekcja live stoi na Evolution i to jest chyba najmocniejsza czesc, Crazy Time potrafi wciagnac na godziny.
Co do bonusow — welcome to doplata 100% i darmowe spiny do tego, z wagerem x40, wiec bez cudow. Jest tez opcja bez wplaty — u mnie zadzialalo, ale trzeba bylo wklepac kod przy zakladaniu konta. Liste bonusow sprawdzisz na bruce bet kod bez depozytu bo zmieniaja sie co miesiac.
Kasa szly zwykle w ciagu doby. Na Skrilla mialem w 4 godziny, krypto tez jest, BTC schodzi szybko. I tu mala lyzka dziegciu: KYC trwala prawie tydzien, a support odpowiadal dosc sucho. Czat dziala cala dobe, po polsku, ale czasem widac ze to tlumaczenie.
Z komorki gram najczesciej — osobnej apki nie potrzeba, wszystko sie skaluje normalnie. Licencja Curacao, standard w tej branzy, ale warto wiedziec. Ogolnie bruce bet opinie mam raczej pozytywne, z zastrzezeniami do weryfikacji. Ktos jeszcze tu gra? Dajcie znac.
Obstawiam tu z trzech miesiecy, wiec chyba mam prawo sie wypowiedziec. Trafilem tam z polecenia kolegi, bez wiekszych oczekiwan. Od razu widac ze liczba gierek — cos kolo 5-6 tysiecy pozycji, liczba robi wrazenie, ale realnie krecisz w kolko to samo.
Nic odkrywczego: Sweet Bonanza i Gates of Olympus, czyli to samo co wszedzie. Siedzi tam sporo od Play’n GO oraz Microgaming, wiec pod tym wzgledem sa ci znani, nie zadne krzaki. Aviator sa, ja osobiscie do tego jakos nie kreci. W dziale live kreci Evolution — Lightning Roulette jest po angielsku, stolow po polsku nie widzialem, co dla czesci osob bedzie minusem.
Bonus powitalny jest w okolicach 100% do okolo 1500 zl z dorzuconymi 150 darmowych spinow, rozlozone na raty. Wager wynosi x40, standardowo, co oznacza ze realnie ciezko to wyciagnac — przeczytaj regulamin zanim klikniesz. Bywa tez bonus bez depozytu po potwierdzeniu konta, tylko ze to akcje czasowe — swieze kody promocyjne widac na 888starz download ios jesli ci zalezy.
Wyplaty — tu akurat nie narzekam. Przez Skrilla wplata jest natychmiast, minimalny depozyt okolo 20 zl. Zlecalem wyplate na e-portfel i schodzilo w kilka godzin, na karte juz wolniej, ze dwa dni. KYC niestety byla upierdliwa — pierwszy skan im nie pasowal, support na czacie jest po polsku i ogarnia, tylko czasem czujesz bota.
Apka siedzi u mnie na telefonie i chodzi lepiej niz przegladarka, tylko ze nie ma jej w Google Play, co czesc ludzi odstrasza. Na iOS jest, ale przez TestFlight. Formalnie Curacao, nie polska, czyli 888starz dziala u nas w szarej strefie i rozliczenie musisz ogarnac na wlasna reke. Wiem, ze dla wielu to killer — pisze co widze. Na razie zostaje, bez fajerwerkow.
Gram tu od jakichs trzech miesiecy, to chyba moge sobie pozwolic wrzucic pare slow. Wszedlem tam przypadkiem, przez reklame na Telegramie, bez wiekszych oczekiwan. Pierwsze co rzuca sie w oczy to ilosc slotow — cos kolo 7 tysiecy tytulow, co na papierze brzmi ladnie, w praktyce jednak krecisz w kolko to samo.
Nic odkrywczego: Gates of Olympus i Sweet Bonanza, no i Pragmatic Play. Siedzi tam sporo od NetEnt i Microgaming, wiec providerzy sa ci znani, nie zadne krzaki. Crash gry typu Aviator sa, choc ja sie do tego nigdy nie przekonalem. Na zywo obsluguje Evolution — Lightning Roulette jest po angielsku, stolow po polsku nie widzialem, to akurat szkoda.
Powitalny jest w okolicach 100% do okolo 1500 zl i do tego okolo 150 spinow, rozlozone na raty. Warunek obrotu to x35, czyli nie ma cudow — ja pierwszy raz nie doczytalem i przepadlo. Widzialem tez drobny no deposit po weryfikacji, choc to akcje czasowe — aktualne kody sprawdzisz na 888starz welcome bonus przed rejestracja.
Z wyplatami to dla mnie plus. Przez Skrilla przelew wchodzi od reki, minimalny depozyt okolo 20 zl. Wyciagalem na Skrilla i schodzilo w kilka godzin, karta juz wolniej, ze dwa dni. Sprawdzanie dokumentow jednak trwala cztery dni — pierwszy skan im nie pasowal, pomoc na live chacie odpisuje szybko, ale gadasz troche z automatem.
Apka dziala i jest lzejsza od strony, z tym ze sciagasz apk ze strony, bo w sklepie jej nie ma. Pod iOS jest, ale przez TestFlight. Papiery Curacao, nie polska, zatem to nie jest licencjonowany operator w PL i kwestie podatku musisz pomyslec sam. Komus to przeszkadza, komus nie — pisze co widze. Ogolnie siedze dalej, bez fajerwerkow.
Gram tu od jakichs paru miesiecy, w sumie najczesciej jak mam wolne pol godziny, wiec chyba moge napisac od siebie. Wszedlem tam po jakims watku na forum, bo chcialem znalezc miejsca gdzie jest crash i normalne sloty, a nie klona tych wszystkich stron.
Slotow jest masa — licznik pokazuje kolo 5 tysiecy pozycji, no ale w praktyce i tak krece trzech-czterech tytulach. Pragmatic ma tu Gates of Olympus i Sweet Bonanze, jest Book of Dead od Play’n GO, troche tytulow NetEnt, Yggdrasil, no i megaways dla chetnych. Live stoi na Evolution — zywi krupierzy, blackjack i Crazy Time laduje sie szybko nawet na LTE.
Powitalny pakiet nie jest zly: 100% do jakichs 1500 zl plus 150 darmowych spinow, bywa tez cos bez depozytu na 50 obrotow. Tylko uwazajcie na wymagany obrot — 40x to nie jest spacerek, za pierwszym razem przepalilem to. Swieze kody promocyjne sprawdzam na 888starz registration number zanim wplace.
Zakladanie konta trwa dwie minuty, min. depozyt to bodajze 20 zl. Wplacam Visa/Mastercard — wyplata na e-portfel byla u mnie tego samego dnia, na karte czekalem dwa dni. Jest opcja z krypto, choc nie probowalem.
To co mnie wkurzylo: weryfikacja. Kazali wyslac dowod dopiero przy pierwszej wyplacie i czekalem prawie dobe. Czat po polsku z lekkim opoznieniem, licencja to Curacao — wiec podatek i sprawy formalne sami wiecie jak jest. Aplikacja na iOS dziala lepiej niz strona, choc nie ma jej w sklepie. Tyle ode mnie — zostaje, ale bez euforii.
Gram tu od jakichs czterech miechow, to chyba moge sie wypowiedziec. Znalazlem to przez jakis ranking, sam juz nie pamietam ktory, bo znudzily mi sie dwoch poprzednich kasyn z ciaglymi problemami z wyplatami. Konto zalozylem w doslownie dwie minuty — mail, haslo, waluta PLN i tyle. Minimum na start to jakies 90 zl, w porzadku jak na polskie realia.
Automatow maja od groma — jakies 3000 pozycji, nie liczylem dokladnie. Najczesciej odpalam Pragmatic Play, klasyka czyli Gates of Olympus i Sweet Bonanza to moje stale pozycje. Maja tez Play’n GO z Book of Dead, NetEnt, troche Yggdrasila, a do tego Big Time Gaming jak ktos lubi megawaysy. Na zywo maja Evolution — krupierzy realni, stoly po polsku tez sie trafiaja, Crazy Time i Lightning Roulette to u mnie standard.
Temat bonusow — pakiet powitalny to doplata 100% i darmowe spiny do tego, z wagerem x40, wiec bez cudow. Widzialem tez oferte typu 50 FS na Diamond Jungle za sama rejestracje — mnie sie udalo, choc warunki trzeba czytac dokladnie. Aktualne kody i warunki sprawdzisz na bruce bet budda opinie zanim sie zarejestrujesz.
Z wyplatami u mnie schodzily od kilku godzin do doby. Na Skrilla mialem w 4 godziny, karta Visa/Mastercard to juz dwa dni robocze. Jedno mnie zirytowalo: weryfikacja konta zajela mi trzy dni, a konsultant na czacie odpisywal szablonami. Czat dziala cala dobe, niby po polsku, choc czasem jezyk troche kanciasty.
Mobilnie siedze najwiecej — osobnej apki nie potrzeba, dziala plynnie nawet na slabszym sprzecie. Licencja Curacao, standard w tej branzy, ale warto wiedziec. Jak dla mnie bruce bet opinie sa calkiem niezle, z zastrzezeniami do weryfikacji. Macie podobne doswiadczenia? Ciekawy jestem.
Obstawiam tu jakies czterech miesiecy, przewaznie wieczorami po pracy, wiec moge cos napisac od siebie. Wszedlem tam przez znajomego, bo chcialem znalezc czegos z Aviatorem, a nie klona tych wszystkich stron.
Slotow jest duzo — z tego co widziec jakies 6 tys. pozycji, choc realnie i tak wracam do trzech-czterech tytulach. Pragmatic Play dowozi Sweet Bonanze i Gates of Olympus, jest Book of Dead od Play’n GO, kilka tytulow NetEnt, Yggdrasil, no i Big Time Gaming jak ktos lubi megaways. Sekcja live stoi na Evolution — zywi krupierzy, blackjack i Crazy Time chodzi plynnie na komorce tez.
Powitalny pakiet nie jest zly: do ok. 1500 zl od pierwszej wplaty plus 150 darmowych spinow, czasem lata tez cos bez depozytu na 50 obrotow. Tyle ze obrot — 40x to nie jest spacerek, ja za pierwszym razem przepalilem to. Swieze kody promocyjne sprawdzam na 888starz apk mod zanim wplace.
Rejestracja trwa doslownie chwile, min. depozyt jest niska, kolo 20 zl. Wplacam Skrillem — kasa na e-portfel byla u mnie tego samego dnia, na karte czekalem dwa dni. BTC tez obsluguja, choc nie probowalem.
Co mnie zirytowalo: KYC. Kazali wyslac dowod przy pierwszym cashoucie i zeszlo ze dwa dni. Czat odpowiada po polsku z lekkim opoznieniem, licencja to Curacao — kwestia legalnosci w PL sami wiecie jak jest. Aplikacja na iOS chodzi lepiej niz strona, tyle ze nie ma jej w sklepie. Tyle ode mnie — dalej tam klikam, bez fajerwerkow.
Gram na tym kasynie od jakichs czterech miesiecy, to chyba moge cos sensownego napisac. Trafilem tu przypadkiem, szukajac czegos nowego, bo znudzily mi sie kilku innych stron gdzie support odpisywal po trzech dniach. Konto zalozylem w doslownie dwie minuty — mail, haslo, waluta PLN i tyle. Minimalna wplata wynosi 90 zl, co jest ok.
Slotow jest naprawde sporo — jakies 2500 pozycji, nie liczylem dokladnie. Ja lece przede wszystkim w Pragmatic Play, Sweet Bonanza i Gates of Olympus to takie moje codzienne. Jest tez Play’n GO — Book of Dead oczywiscie jest, NetEnt, kilka tytulow Yggdrasil, plus Big Time Gaming dla fanow megaways. Live to dzialka Evolution i to widac, Crazy Time potrafi wciagnac na godziny.
Temat bonusow — bonus na start to doplata 100% i darmowe spiny do tego, ale uwaga na obrot. Krazy tez cos w stylu 50 zl bez depozytu — mnie sie udalo, choc warunki trzeba czytac dokladnie. Swieze kody promocyjne sprawdzisz na bruce bet no deposit free spins zanim sie zarejestrujesz.
Kasa u mnie schodzily od kilku godzin do doby. Na Skrilla mialem w 4 godziny, krypto tez jest, BTC schodzi szybko. Jedno mnie zirytowalo: weryfikacja konta zajela mi dwa dni, choc w koncu wszystko przeszlo bez problemu. Support jest 24/7, niby po polsku, choc czasem jezyk troche kanciasty.
Z komorki siedze najwiecej — dedykowanej aplikacji nie ma i szczerze nie brakuje mi jej, dziala plynnie nawet na slabszym sprzecie. Licencja Curacao, wiec bez polskiej rejestracji, kazdy musi sam ocenic czy mu to pasuje. Moje bruce bet opinie wypadaja na plus, ale nie jest to miejsce idealne. Jak u Was z wyplatami? Dajcie znac.
melbet бишкек melbet бишкек
Gram tu od jakichs pol roku, wiec chyba mam prawo sie wypowiedziec. Zapisalem sie przez znajomego z pracy, szczerze mowiac bez entuzjazmu. Od razu widac ze liczba gierek — cos kolo 5-6 tysiecy tytulow, liczba robi wrazenie, w praktyce jednak i tak wracasz do tych samych pieciu.
U mnie to Book of Dead i Sweet Bonanza, czyli Pragmatic. Znajdziesz tez NetEnt i troche Microgaming, wiec providerzy sa normalni. Aviator tez maja, choc ja sie do tego nigdy nie przekonalem. Live kreci Evolution — Lightning Roulette po angielsku, polskich stolow jakos nie uswiadczylem, to akurat szkoda.
Bonus powitalny jest w okolicach 100% do okolo 1500 zl plus 150 darmowych spinow, dawkowane po kolei. Wager wynosi x40, co oznacza ze trzeba sie napocic — ja pierwszy raz nie doczytalem i przepadlo. Czasem wpada drobny no deposit za sama rejestracje, ale to rotuje — swieze kody promocyjne sprawdzisz na 888starz welcome bonus jesli ci zalezy.
Z wyplatami — tu akurat nie narzekam. Karta depozyt leci w sekunde, prog wejscia to niecale 30 zl. Wyplacalem w krypto — schodzilo w kilka godzin, na karte potrafi trzymac dobe-dwie. KYC to jednak mnie zmeczyla — selfie odrzucili raz, pomoc na live chacie jest po polsku i ogarnia, ale gadasz troche z automatem.
Aplikacja mobilna dziala calkiem znosnie, jedyne ze nie ma jej w Google Play, co czesc ludzi odstrasza. Na iOS bywa roznie. Licencja to Curacao, czyli 888starz nie ma polskiego zezwolenia i o podatkach trzeba ogarnac na wlasna reke. Komus to przeszkadza, komus nie — ja tylko pisze jak jest. Ogolnie siedze dalej, choc bez zachwytu.
Obstawiam tu z trzech miesiecy, wiec chyba moge sobie pozwolic sie wypowiedziec. Wszedlem tam przez znajomego z pracy, raczej sceptycznie. To co uderza na starcie to rozmiar biblioteki — jakies 6 tysiecy tytulow, co na papierze brzmi ladnie, choc umowmy sie czlowiek i tak siedzi na trzech ulubionych.
Ze mnie klasyk — Sweet Bonanza oraz Gates of Olympus, no i to samo co wszedzie. Siedzi tam sporo od Yggdrasil i Betsoft, wiec providerzy to nie jakies podrobki. Crash gry typu Aviator sa, ja osobiscie do tego jakos nie kreci. W dziale live obsluguje Evolution — Crazy Time jest po angielsku, krupierow po polsku niestety brak, to akurat szkoda.
Bonus powitalny to 100% pierwszego depozytu z dorzuconymi 150 darmowych spinow, rozlozone na raty. Wager to x35, co oznacza ze realnie ciezko to wyciagnac — przeczytaj regulamin zanim klikniesz. Widzialem tez bonus bez depozytu za sama rejestracje, ale to rotuje — aktualne kody widac na 888starz affiliates przed rejestracja.
Z wyplatami — tu akurat nie narzekam. Karta przelew jest natychmiast, minimum to jakies 20-25 zl. Zlecalem wyplate na e-portfel i schodzilo jakies dwie godziny, na karte to juz inna bajka, dwa dni. Sprawdzanie dokumentow jednak mnie zmeczyla — pierwszy skan im nie pasowal, pomoc na live chacie odpisuje szybko, ale gadasz troche z automatem.
Aplikacja mobilna siedzi u mnie na telefonie calkiem znosnie, jedyne ze nie ma jej w Google Play, co dla wielu jest czerwona lampka. Pod iOS jest przez TestFlight. Formalnie to Curacao, wiec 888starz dziala u nas w szarej strefie i rozliczenie trzeba pomyslec sam. Dla czesci to dyskwalifikuje — pisze co widze. Ogolnie siedze dalej, choc bez zachwytu.
Gram tu od jakichs trzech miesiecy, to chyba moge sobie pozwolic sie wypowiedziec. Trafilem tam przez znajomego z pracy, raczej sceptycznie. Od razu widac ze liczba gierek — gdzies 6 tysiecy automatow, co na papierze brzmi ladnie, ale realnie krecisz w kolko to samo.
U mnie to Book of Dead i Gates of Olympus, no i Pragmatic. Znajdziesz tez NetEnt i troche Play’n GO, wiec pod tym wzgledem sa normalni. Aviator oczywiscie tez sa, ja osobiscie do tego nie przekonalem. W dziale live kreci Evolution — Crazy Time po angielsku, krupierow po polsku nie widzialem, i to troche boli.
Powitalny jest w okolicach 100% pierwszego depozytu z dorzuconymi okolo 150 spinow, dawkowane po kolei. Wager wynosi x40, wiec realnie ciezko to wyciagnac — przeczytaj regulamin zanim klikniesz. Widzialem tez drobny no deposit po weryfikacji, tylko ze to akcje czasowe — to co akurat leci sprawdzisz na 888starz app download jesli ci zalezy.
Z wyplatami — tu akurat nie narzekam. Karta wplata wchodzi od reki, prog wejscia to jakies 20-25 zl. Wyplacalem na e-portfel — schodzilo jakies dwie godziny, na karte potrafi trzymac dobe-dwie. Weryfikacja to jednak byla upierdliwa — pierwszy skan im nie pasowal, support na czacie reaguje w pare minut, tylko czasem czujesz bota.
Apka na Androida jest i jest lzejsza od strony, tylko ze sciagasz apk ze strony, co czesc ludzi odstrasza. Pod iOS jest, ale przez TestFlight. Licencja Curacao, czyli 888starz nie ma polskiego zezwolenia i o podatkach trzeba ogarnac na wlasna reke. Komus to przeszkadza, komus nie — ja tylko pisze jak jest. Ogolnie siedze dalej, bez fajerwerkow.
Obstawiam tu od jakichs trzech miesiecy, to chyba moge sobie pozwolic cos napisac. Zapisalem sie z polecenia kolegi, raczej sceptycznie. Od razu widac ze liczba gierek — cos kolo 6 tysiecy pozycji, co brzmi absurdalnie, ale realnie i tak wracasz do tych samych pieciu.
U mnie to Gates of Olympus plus Big Bass, czyli Pragmatic. Siedzi tam sporo od Play’n GO i troche Microgaming, wiec pod tym wzgledem to nie jakies podrobki. Aviator i te crashe sa, mnie to jakos nie kreci. Na zywo obsluguje Evolution — Monopoly Live po angielsku, stolow po polsku nie widzialem, i to troche boli.
Powitalny jest w okolicach 100% pierwszego depozytu plus paczka free spinow, dawkowane po kolei. Wager to x40, co oznacza ze trzeba sie napocic — przeczytaj regulamin zanim klikniesz. Czasem wpada bonus bez depozytu po weryfikacji, choc to rotuje — aktualne kody sa wypisane na 888starz online przed rejestracja.
Kasa to dla mnie plus. Przez Skrilla wplata wchodzi od reki, minimum to niecale 30 zl. Zlecalem wyplate na e-portfel i szlo w kilka godzin, przelew na karte juz wolniej, ze dwa dni. KYC jednak trwala cztery dni — selfie odrzucili raz, pomoc na live chacie reaguje w pare minut, tylko czasem czujesz bota.
Aplikacja mobilna jest i chodzi lepiej niz przegladarka, jedyne ze instalujesz apk recznie, co czesc ludzi odstrasza. Na iOS bywa roznie. Licencja Curacao, nie polska, wiec 888starz dziala u nas w szarej strefie i rozliczenie kazdy musi ogarnac na wlasna reke. Dla czesci to dyskwalifikuje — pisze co widze. Ogolnie siedze dalej, bez fajerwerkow.
Obstawiam tu jakies trzech miesiecy, wiec chyba moge sobie pozwolic cos napisac. Zapisalem sie z polecenia kolegi, szczerze mowiac bez entuzjazmu. Pierwsze co rzuca sie w oczy to liczba gierek — gdzies 7 tysiecy automatow, liczba robi wrazenie, w praktyce jednak krecisz w kolko to samo.
Nic odkrywczego: Sweet Bonanza plus Sweet Bonanza, standard — Pragmatic Play. Jest tez Yggdrasil i troche Play’n GO, wiec providerzy sa normalni. Aviator i te crashe tez maja, choc ja sie do tego nigdy nie przekonalem. Live kreci Evolution — Lightning Roulette jest po angielsku, krupierow po polsku nie widzialem, i to troche boli.
Pakiet powitalny to 100% pierwszego depozytu i do tego 150 darmowych spinow, rozlozone na raty. Wager to x40, standardowo, co oznacza ze realnie ciezko to wyciagnac — radze doczytac, serio. Widzialem tez cos bez depozytu za sama rejestracje, tylko ze to akcje czasowe — swieze kody promocyjne widac na 888starz legalne przed rejestracja.
Z wyplatami to dla mnie plus. Karta depozyt jest natychmiast, prog wejscia to niecale 30 zl. Wyciagalem na Skrilla — schodzilo do godziny, karta to juz inna bajka, dwa dni. Weryfikacja niestety byla upierdliwa — pierwszy skan im nie pasowal, obsluga odpisuje szybko, tylko czasem czujesz bota.
Apka na Androida jest calkiem znosnie, jedyne ze nie ma jej w Google Play, co dla wielu jest czerwona lampka. Na iPhonie jest przez TestFlight. Licencja Curacao, nie polska, zatem 888starz dziala u nas w szarej strefie i rozliczenie trzeba rozwazyc samodzielnie. Komus to przeszkadza, komus nie — mowie jak jest. Gram dalej, ale malymi stawkami, bez fajerwerkow.
как зарегистрироваться в pinco https://pinco28253.shop/
Obstawiam tu z pol roku, mysle ze moge sobie pozwolic wrzucic pare slow. Zapisalem sie z polecenia kolegi, raczej sceptycznie. Pierwsze co rzuca sie w oczy to ilosc slotow — cos kolo 5-6 tysiecy pozycji, co na papierze brzmi ladnie, ale realnie czlowiek i tak siedzi na trzech ulubionych.
Nic odkrywczego: Book of Dead i Big Bass, standard — to samo co wszedzie. Siedzi tam sporo od Yggdrasil i troche Betsoft, wiec pod tym wzgledem sa ci znani, nie zadne krzaki. Aviator i te crashe oczywiscie tez sa, ja osobiscie do tego nie przekonalem. Na zywo to Evolution robi robote — Monopoly Live po angielsku, polskich stolow nie widzialem, co dla czesci osob bedzie minusem.
Pakiet powitalny jest w okolicach 100% pierwszego depozytu z dorzuconymi okolo 150 spinow, dawkowane po kolei. Obrot jest x40, wiec trzeba sie napocic — ja pierwszy raz nie doczytalem i przepadlo. Widzialem tez cos bez depozytu po weryfikacji, tylko ze to zmienia sie co chwile — to co akurat leci sa wypisane na 888starz bez depozytu przed rejestracja.
Wyplaty dzialaja przyzwoicie. Przez Skrilla wplata jest natychmiast, minimalny depozyt jakies 20-25 zl. Zlecalem wyplate na e-portfel — schodzilo jakies dwie godziny, na karte to juz inna bajka, dwa dni. Weryfikacja jednak byla upierdliwa — pierwszy skan im nie pasowal, obsluga odpisuje szybko, tylko czasem czujesz bota.
Apka jest i jest lzejsza od strony, jedyne ze sciagasz apk ze strony, bo w sklepie jej nie ma. Na iPhonie jest przez TestFlight. Papiery to Curacao, wiec to nie jest licencjonowany operator w PL i rozliczenie kazdy musi ogarnac na wlasna reke. Komus to przeszkadza, komus nie — ja tylko pisze jak jest. Ogolnie siedze dalej, na spokojnie.
mostbet azərbaycan sign in https://mostbet20224.shop
plinko descargar http://plinko66442.shop/
mostbet мобильные ставки mostbet мобильные ставки
mostbet rəsmi sayt linki https://mostbet13325.shop
mostbet azərbaycanda işləyirmi http://www.mostbet20224.shop
plinko ingresar plinko ingresar
plinko chat online http://plinko66442.shop
chicken road deposito carta mastercard chicken road deposito carta mastercard
mostbet necə yükləmək olar https://mostbet13325.shop
мостбет регистрация мостбет регистрация
chicken road lucky jet strategia chicken road lucky jet strategia
1win plata bancara http://1win95173.help/
1win yutuqni yechish https://www.1win01610.help
mostbet aviatora giriş mostbet aviatora giriş
mostbet tətbiq açılmır mostbet tətbiq açılmır
1win roʻyxatdan oʻtish bonusi 1win roʻyxatdan oʻtish bonusi
1win email bilan kirish https://1win01610.help/
1win logare http://www.1win95173.help
deposito chicken road https://chicken-road32768.shop
pinco ежедневные бонусы pinco ежедневные бонусы
мостбет мобильная версия мостбет мобильная версия
пинко кг http://www.pinco28253.shop
1win recuperare parola 1win recuperare parola
chicken road retiro revolut chicken road retiro revolut